2014年8月7日 星期四

[翻譯] Lost Desire

也是收錄在SR3的搖滾頻道89.0 Generation X裡的歌。
總合來說算是裡面我最喜歡的一首

Lost Desire  - Jr.
沒興趣









You got a way,
Yeah, you got a way sometimes.
Yeah, there comes a time…
Yeah, there comes a time when it’s been too long…
Too long.
給你辦到了
是啊,有時你能辦得到
是啊,總是有那個時候
是啊,總是有等待過於漫長的時刻
有夠漫長

No, you don’t owe me anything,
I’ve lost the desire.
不,你不欠我什麼
我已經沒興趣了

You gave your word,
But two years passed and still nothing…
Still nothing.
Some things just don’t happen…
I guess it’s my fault for believing…
For believing.
你許下了承諾
但兩年過去了什麼都沒
什麼都沒有
有些事就是不會發生
我想我的錯就是全然相信著
全然相信

No, you don’t owe me anything,
I’ve lost the desire.
Oh, no! No, you don’t owe me anything,
I’ve lost the desire.
不,你不欠我什麼
我已經沒興趣了
喔不,不,你不欠我什麼
我已經沒興趣了

You got a way,
Yeah, you got a way sometimes.
Yeah, there comes a time…
Yeah, there comes a time when it’s been too long…
Too long.
給你辦到了
是啊,有時你能辦得到
是啊,總是有那個時候
是啊,總是有等待過於漫長的時刻
過於漫長

No, you don’t owe me anything,
I’ve lost the desire.
Oh, no! No, you don’t owe me anything,
I’ve lost the desire.
Oh, no! No, you don’t owe me anything,
I’ve lost the desire.
Oh, no, no, no, no, no, no, no, no, no, no, no, no, no
I have no desire.
不,你不欠我什麼
我已經沒興趣了
喔不,不,你不欠我什麼
我已經沒興趣了
喔不,不,你不欠我什麼
我已經沒興趣了
喔不不不不
我沒興趣了

1 則留言: